Możliwości

W ramach zarządzania infrastrukturą IT proponujemy również usługi Monitorowania jej funkcjonowania i Service Desk, czyli kompleksowe zarządzanie zgłoszeniami problemów informatycznych napływającymi od użytkowników.

element-infrastrucutre

  • Systemy operacyjne
  • Serwery
  • Oprogramowanie
  • Aplikacje
  • Sprzęt komputerowy
  • Sieci komputerowe

Sposób realizacji usługi

Usługa zarządzania infrastrukturą IT świadczona jest przez Cyclad w ramach Outsourcingu IT.

Bez względu na zakres wsparcia, którego oczekują nasi Klienci, pierwszym etapem realizacji usługi jest przeprowadzenie przez nas wstępnego audytu informatycznego. Dzięki niemu wiemy, jakie elementy infrastruktury IT wymagają poprawy, jakie natychmiastowej interwencji, a które z nich działają prawidłowo i nie stanowią dla firmy zagrożenia.

Nasi specjaliści wspierają Klientów zdalnie i na miejscu. Wsparcie na miejscu może być świadczone w pełnym zakresie, a więc poprzez oddelegowanie do pracy u Klienta specjalistów Cyclad. Możemy również w regularnych odstępach czasowych odwiedzać placówki Klienta, wspierać go tylko wtedy, gdy uzna, że jest to konieczne lub świadczyć usługę całkowicie zdalnie, korzystając z infrastruktury Cyclad. Formę wsparcia każdorazowo dopasowujemy do potrzeb Klienta.

Dlaczego warto?

  • Profesjonalne zarządzanie infrastrukturą to ograniczenie ryzyka i wydatków w obszarze IT
  • Dla Klienta oznacza ono możliwość koncentrowania się na kluczowych obszarach działalności firmy zamiast na prawidłowym funkcjonowaniu infrastruktury informatycznej

Dlaczego z Cyclad?

  • Zapewniamy wsparcie w trybie 24/7/365, w oparciu o umowę SLA i oceny jakościowe
  • Nasi administratorzy posiadają sprawdzone i zróżnicowane kwalifikacje
  • Świadczymy wsparcie zdalne lub na miejscu
  • Możemy zarządzać całością lub tylko częścią obszarów IT
  • Przeprowadzamy audyt wstępny i cykliczne audyty infrastruktury IT Klienta
  • Gwarantujemy jasne zasady płatności i brak kosztów dodatkowych